یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟

  • کد خبر: ۲۲۳۴۹۲
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟
کیف پول داخلی تلگرام دارایی‌های رمزارزی ایرانیان را مسدود می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز - تلگرام جمعه، ۳۱ فروردین، اعلام کرد که کاربرانش می‌توانند از کیف پول رمزارزی این اپلیکیشن با کارمزدی پایین‌تر از حد معمول (و فعلاً بدون کارمزد)، به مخاطبان خود رمزارز تتر بفرستند. اما مخاطبان ایرانی خیلی زود متوجه شدند اینجا هم تحریم‌ها گریبانشان را گرفته است و برای برداشت رمزارزهایشان، بدون اطلاع قبلی، ناچارند احراز هویت کنند که آن هم برای ایرانیان ممکن نیست. 

فعلاً در کیف پول Tonkeeper روی شبکه TON، هیچ محدودیتی برای برداشت و واریز رمزارز برای کاربران ایرانی وجود ندارد و علاوه‌برآن، در بیشتر موارد پشتیبانی کیف پول تلگرام هم رمزارز این کاربران را برای یک بار به آنها پس می‌دهد. اگرچه حتی خطر مسدودی حساب کاربری تلگرام هم در کمین این کاربران است.

پیش‌ازاین، تلگرام امکان خرید اشتراک پریمیوم اپلیکیشن را برای شماره‌های ایران غیرفعال کرده بود؛ اما این ممنوعیت مدتی است که با قابلیت هدیه‌دادن اشتراک دور زده می‌شود و خریدوفروش این نوع از اشتراک‌ها که روی شماره‌های ایرانی هم فعال می‌شود، به بازار سیاه کانال‌های تلگرامی و سایت‌های واسطه‌گری هم رسیده است.

کیف پول Tonkeeper هم تحریم می‌شود؟

با همه اینها، سایه شمشیر داموکلس همواره بر سر کاربران ایرانی که رمزارز‌های خود را در Tonkeeper نگهداری می‌کنند، سنگینی می‌کند و هرآن ممکن است پای تحریم‌ها به آنجا هم برسد. 

آمریکا از سال ۲۰۱۸ تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران وضع کرد، اما تا سه سال بعد، شرکت‌های رمزارزی سخت‌گیری چندانی برای احراز هویت نداشتند تا اینکه گزارش رویترز درباره ارائه خدمات بایننس به کاربران ایرانی و نگرانی از جریمه‌های سنگین دولت آمریکا، منجر به سخت‌گیری شدیدتر این شرکت‌ها یکی پس از دیگری شد و کاربران ایرانی حالا یا با هویت جعلی در این بازار حضور دارند یا مدام مشغول مهاجرت از پلتفرمی به پلتفرم دیگر هستند و ریسک بالای کار با پلتفرم‌های کمترمعتبر و یا مسدودی دارایی‌شان را پذیرفته‌اند. 

حالا کیف پول تلگرام هم به تبعیت از تحریم‌ها، به محصولات پرشماری اضافه شده که در فهرست بلندبالایشان از کشور‌های مورد پذیرش، جای نام ایران خالی است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->